Hıllsıde Beach Club – Babalar ve Oğulları Kampı

Bugün sizlere bize gelen nazikçe bir davet sonucunda gittiğimiz bir tatilde babamla birlikte yaşadıklarımı anlatacağım. İlk olarak tatil öncesinde davetin geldiği zamanlardan başlayayım. Bir gün koltukta oturmuş televizyon izleyip boş boş oturuyordum. Sonra babam bir anda gelip “oğlum kamp tatiline çıkıyoruz” dedi, ben de tamam deyip geçiştirdim. Çünkü, tatilde neler olacağını bilmiyordum fakat sonra babam gelip programın içeriğinden bahsedince tatile her geçen gün daha da meraklandım. Günleri saya saya heyecanlı bir şekilde bekledim. Sonunda kamp tatili günü geldi çattı. Sabah erkenden kalkıp bavullarımıza eklenmemiş olan birkaç şeyi ekleyip havaalanına doğru yolculuğa çıktık. Havaalanına kadar gittiğimizde geçen zamanın farkına varmadım ve aynısı uçakta da oldu. Göz açıp kapayıncaya kadar Muğla’ya inmiştik bile.

Saha aktiviteleri

Havaalanına indikten sonra bir servis aracıyla uçak yolculuğundan DAHA UZUN SÜREN bir yolculukla otele vardık. Otele vardığımızda odamız daha hazır değildi. Biz de babamla oteli kısa bir keşfe çıktık ve anladık ki otelde geçireceğimiz 4 gün çok ama çok eğlenceli olacaktı. Oteli gezmeyi bitirdikten sonra hazır durumda olan odamıza doğru gittik. Bavullarımızı açıp odaya yerleştikten sonra ilk aktiviteye doğru yöneldik. Aktivite başladığında anladım ki insanlarla ilişkide hiç sıkıntı yaşamayacaktım çünkü kamptaki herkes çok cana yakındı. İlk aktivite sonunda çoktan tüm koçları tanımış ve yeni arkadaşlar edinmiştim bile. Kamptaki ilk gün akşam deniz kenarında yakılan kamp ateşiyle sona ermişti.

Kamp ateşi

İkinci güne başladığımızda ben yatağımdan kalkmak istemedim ama daha sonra denizdeki dalgalar, kuşların cıvıltıları beni hemen uyandırdı. Kahvaltımızı ettikten sonra günün ilk aktivitesi için futbol sahasına gittik. Şuna da bir açıklık getirmek lazım. Geleceğin Yıldızları ekibinde çalışanlar bu kadar eğlenceli ve komik aktiviteleri nasıl buluyorlar bilmiyorum ama bu konuda çok başarılı oldukları kesin. Birinci aktivite bitiminde planlanan çok güzel ve eğlenceli olacağını düşündüğüm tekne gezisi ne yazık ki havanın rüzgarlı olmasından dolayı iptal edildi. Çok da üzüldüm denemez çünkü sandaletimi unutmuştum. Tekne gezisinin iptalinden sonra bizi kapalı bir alana alıp kısa bir oyun oynattırdılar. Ondan sonra karnımızı doyurmak için restorana gittik. Karnımızı bir güzel doyurduktan sonra bir yerde oturup birazcık dinlendik. Ardından benim tahminimce kampın en zevkli aktivitesi olacağını düşündüğüm babalar oğullar futbol turnuvası için futbol sahasına gittik. Tabii o kadar da profesyonel olmadığımız için maç mahalle maçı gibi oldu ama eğlendik mi eğlendik.

Futbol maçı

Oradan sonra odaya gidip duşumuzu aldıktan sonra yemeye kadar sahilde birazcık dolandık. Ardından tekrar karnımızı doyurmak için restorana gittik. Yemeğimizi yedikten sonra  babamla bir ikilemde kaldık. Çünkü seçilebilecek iki tane aktivite vardı. Biri sadece çocuklar için bilgi yarışması diğeri de babalar oğullar define avı ve ardında define avından geceye bağlanan çadırda kalma. Sence hangisini seçmişizdir? Tabii ki de define avını. Define avı bizi çok zorlamadı ama çadır kurmak hele o telefon ışıkları olmadan çok ama çok zor. Neyse ki babamın telefonu vardı ama her şey yetmezmiş gibi bir de rüzgar vardı. Allahtan çok aşırı değildi. Biz de çadırımızı hemencecik bitirebildik. Çadırımızı kurduktan sonra çadırımızın içinde biraz kaldık. Artık çok yorulduğumuza karar verince odamıza gittik ve uyuduk.

Çadır gecesi

Üçüncü ve son güne bayağı yorgun başladım. Çünkü kampta iki gün bile geçirmiş olsam her gün bir sürü aktivite yaptığımız için yorulmuştum. Fakat yorulmuş olsam bile son gün sertifika ve madalya alacağımızı bilmek beni yataktan kaldırdı. Odamızdan çıktıktan sonra kahvaltı için restorana gittik. Kahvaltımızı ettikten sonra bizim bilmediğimiz bir aktivite olan mektup yazma seansına geçtik. Babalar oğullarına, oğullar da babalarına mektuplarını yazdıktan sonra bize bir kağıt daha verip oğullara ve babalara birbirlerinin özelliklerini yazmalarını istediler. Yazdıktan sonra aynı odada buluştuk ve birkaç oyun oynadıktan sonra kampın son olayı olan madalya ve sertifika törenine geçtik ve fotoğraflar çektirdik.

Ödül töreni

Kampın son günü otelden ayrılmayıp, bir günü daha orada geçirdik. Uzun uzun gezdik ve tavla oynadık. Bizi Geleceğin Yıldızları – Babalar ve Oğullar Kampı’na davet eden ve harika bir şekilde misafir eden Hillside Beach Club ekibi babam ve benimle kısa bir röportaj yaptı. Şimdiye kadar kaldığım en güzel otellerden biriydi bence. Yemeklerine de bayıldım. Umarım tekrar gideriz 🙂